Heeft u ook last van een tennisarm of achillespeesklachten

By: | Tags: , , , , , , , , | Comments: 0 | april 24th, 2017

Wat is percutane elektrolyse (EPTE) en hoe werkt het?

Percutane Elektrolyse is een innovatieve behandelvorm voor de behandeling van chronische peesklachten. De behandeling duurt kort, is efficiënt en wordt uitgevoerd met minimale pijn voor de patiënt.

Wat is percutane elektrolyse en hoe werkt het?

Praktisch gezien bestaat de EPTE therapie uit enkele behandelsessies waarbij een acupunctuur- of dry needle-naald onder echogeleiding naar het aangedane gebied wordt gebracht, dit betekent dus dat de naald op precies de juiste plek zijn werking zal hebben. Door het EPTE apparaat wordt met een lage intensiteit de elektrische stroom toegediend. Naast dat deze therapievorm snel de pijnklachten verminderd zet deze therapie een aantal chemische en fysiologische processen in gang die leiden tot weefselherstel. Na de behandeling volgt een specifiek oefenschema die u thuis kunt uitvoeren.

Bent u benieuwd of deze therapie ook uw klachten zou kunnen verhelpen, maak dan een afspraak om allereerst de juiste diagnose te stellen. Om deze diagnose zuiver te kunnen stellen wordt gebruik gemaakt van de meest geavanceerde echoapparatuur en beschikt fysiotherapie Plato over een ervaren echografist.

Blijf dus niet langer rond lopen met uw pees klachten en bel met Plato 0299-650740 en vraag naar één van onze EPTE therapeuten (Kevin Sijmonsbergen en Bastiaan Krul)